Nekiindultam egy kis futásnak, hogy ellazítsam magam, az idő is jó volt, és a GPS-es órának köszönhetően, arra futottam, amerre jólesett a Városligetben, na és persze akartam futni legalább egy tízest. Az idő kellemes volt és a végén meg beletettem a szokásosnál egy kicsit nagyobb extrát, hogy a 11 km meg legyen, így pont egy órát futottam könnyedén, amit a pulzus is jelez.

Max. pulzus: 166
Átlag pulzus: 153
Átlagtempó: 5:27

Összesen 11.02k, 1:00:09

Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr573045375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása