Kánikulai gyors rövid

2011.07.10. 22:00

Ugyan nagy meleg volt ma is, és örülök, hogy tegnap a fiúkat a táborból haza kellett hozni, mert egyébként a Hortobágyon futottam volna talán félmaratont, ami kisebb fajta öngyilkosság lehetett azoknak, akik bevállalták. Szóval úgy gondoltam mindenképpen futok egy fél órát kábé. Még ugyan kicsit várni kellett volna, de kezdtem éhes lenni és ott várt a dinnye, hogy megvágjuk, úgyhogy inkább gyorsan eliramodtam. 
Baromi meleg volt még, de a laza felvezető után úgy gondoltam, hogy ha már csak rövidet futok, akkor az legyen tempós. A másodiktól már 5 perc körüli idők jöttek, sőt ezt tartva a dombon felfelé még két bicajos lányt is otthagytam, akik aztán nekiálltak küzdeni, hogy nehogy már egy futó gyorsabb legyen. Visszafelé kicsit már küzdöttem, ahogy a pulzus is mutatja, mert nem volt nagyon szél és még mindig 32 fok meleg volt. 
Hiába zuhanyoztam gyorsan, utána is csak jött ki rajtam az izzadság, pedig nem is ittam futás után csak két decit. Aztán jött a hűvös dinnye, ami nagyon jól esett.

 

Max. pulzus: 171
Átlag pulzus: 158
Átlagtempó: 5:14

Összesen 5.01k, 26:13

Garmin Center Link

 

Szerző: DMXC

Szólj hozzá!

Címkék: futás göd fast 5k

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr893056013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása