Jó kis hosszú futás

2011.07.17. 22:40

A pénteki szokásos "szauna" kungfu edzés után a szombat a pihenésé volt. Bevásárlás után délután csak pihengettem és ittam a fröccsöket ;) De vasárnap reggel nagy nehezen felkeltem és nekiindultam a szokásos fekvőtámasz és csíkung után. Hosszút akartam futni, egy tízest mindenképpen, de aztán az őszi Nike félmaratonra gondolva feltoltam 16-ra az adagot. Ezért szép lassan futottam Vác felé, figyelve a pulzusomra, sőt egész az első 12k-n 150 alatt volt az átlagpulzusom. Szóval 6 perc körüli tempót diktáltam, több futó is jött velem szembe, udvariasan köszöngettem nekik. Vácon a kis zenepavilon után csippantotta el a 8k-t az órám, úgyhogy fordultam is vissza. Kis frissítés is volt, mert vittem magammal a futó kulacsot, de csak menet közben egy-pár kortyot nyomtam le, hogy ne zökkenjek ki. Visszafelé két hölggyel is találkoztam, akik a találkozási pontokból ítélve elfutottak Göd határáig, úgyhogy előttük is le a kalappal. Az utolsó 4 kilométeren már aztán elengedtem egy kicsit a gyeplőt, mert azért mégiscsak be kellet férni a 6 perces átlag alá, úgyhogy átállítottam az órám a virtuális partner nézetre, ahol mutatta, hogy 40 másodperccel vagyok elmaradva a 6 perces tempótól, ami nem volt behozhatatlan, de nem akartam nagyon futni, hogy a pulzus ne menjen fel nagyon. Végül is sikerült a pulzust 160 alatt tartva lefaragnom a hátrányt, úgyhogy nem is igazán merültem ki, mint egy-egy nagyobb futásnál. Sőt azon gondolkodtam, hogy még elviszem Marcit kerékpározni, de kiderült vendégeink jönnek, úgyhogy az elhalasztódott.

Max. pulzus: 159
Átlag pulzus: 146
Átlagtempó: 5:59

Összesen: 16.02k, 1:35:44

Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr833075524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása