Kerékpáros ráadás

2011.07.17. 22:53

Ami reggel elmaradt, azt délután pótoltuk Marcival. Vonakodva bár, de eljött bicajozni, én meg úgy voltam, hogy mivel minél hamarabb haza akart menni, ezért akkor tekerjünk. Gondoltam megnézzük a távot, amit reggel futottam, csakhogy mivel Marci kinőtte a régi bicaját, ezért ő az enyémmel, én meg Réka mountain bike-jával indultam útnak. Nem találtam a kerékpár computert neki, ami talán kicsit motiválta volna, de hát én mentem odafelé elől és hajtottam. Már ahhoz képest, hogy egy női kis méretű bicajjal mit lehet kihozni. Olyan 20-24 km/órát sikerült tekerni, mert nagyon sokan bicajoztak a kerékpárúton. Kicsit tovább mentünk, mint reggel futottam, megnéztük a váci kompot, meg ittunk egy kicsit az ivó kútból, aztán tekertünk haza. Marci ment elől és egy kicsit bátortalan volt az előzésben, de jó tempót jöttünk akkor is. Amikor már csak másfél km-re voltunk, mondtam hogy húzzunk bele és akkor beleférünk a 45 percbe, úgyhogy 31.8 km/h-ig sikerül feltornázni a sebességet. A végén kijött, hogy kétszer olyan gyorsan tettük meg az utat, mint a reggeli futásom, a combomat, meg a fenekemet éreztem egy kicsit, de egyébként jólesett és Marci is valahogy elviselte.

Max. pulzus: NA
Átlag pulzus: NA
Átlagtempó: 2:44

Összesen: 16.44k, 45:16

Garmin Center Link

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr293075553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása