5k lassúnak indult gyors

2011.08.13. 23:26

Szombat este későn indultam neki, mert későn ebédeltünk, nem is akartam sokat futni, mert másnap reggelre tervezem hosszút. Nekiindultam és az első kili az 6:15 lett, de aztán valahogy lazán jött ki minden és egyszer csak azt vettem észre, hogy 5:12-t csipog az órám a második kilométer után. Aztán jött  kis emelkedő, aminek a tetején fordultam és az emelkedővel együtt is csak 5:19 lett a harmadik kili. Ezek után nekibátorodtam és futottam egy 4:58-as meg egy 5:01-es kilométert, ráadásul csak 156 volt a max pulzusom. Nagyon elégedett voltam magammal, még ki sem nagyon fáradtam. 

Max. pulzus: 163
Átlag pulzus: 149
Átlagtempó: 5:21

Összesen: 5k, 26:47

Garmin Connect link

Szerző: DMXC

Szólj hozzá!

Címkék: futás göd 5k

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr883153800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása