Laza esti futás

2011.08.21. 20:56

Miután a tegnapi vendégséget kipihentük, ma máshol folytattuk, de azért este összeszedtem magam és kimentem futni a szigetre. Meg akartam nézni, hogy az 5:15 körüli tempót hogyan bírom hosszabb távon, mert lehet, hogy a Nike félmaratonon a szokásosnál gyorsabban kell majd kísérnem. Most már attól nem félek, hogy nem lesz meg 2 órán belül, csak ha nagyon meleg lesz az lesz gáz, de jó lenne futni egy 1:50-es időt, főleg, ha Péter ráveszi magát, hogy lefussa a félmaratont.
Szóval nekivágtam a Nagymezőn kifutni, jól jöttek ki a zöld lámpák és 5:40-es tempó környékén kiértem a szigetre, abszolválva a 3 első kilométert. Aztán szokás szerint forgalomnak szemben elindultam, kicsit megnyújtva a lépteket és az első szigetes kilométer 5:16-ra jött ki, úgyhogy azt próbáltam tartani, de vagy az emésztésemet kellene rendbe rakni, vagy a sziget van rám ilyen hatással, de megint elkezdett csikarni az alhasam. De ezért valahogy tartottam a tempót (5:14, 5:19, 5:16, 5:18) 153-157-es átlagpulzussal, ami talán elmegy versenyen is, de hogy az 5 helyett tudom-e esetleg ezt futni 21 kilométeren, azért az kérdéses. Utána hazafelé a hídon meg a Parlament előtt még lazítottam egy 5:37 és 5:54-el, de aztán felpattantam a trolira, mint múlt héten, hogy az utolsó kilométert átugorva gyorsan hazaérjek...

Max. pulzus: 161
Átlag pulzus: 151
Átlagtempó: 5:28

Összesen: 10.05k, 55:04

Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr363169414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása