Átmozgatás

2011.09.03. 19:05

Akartam futni egy átmozgatót a holnapi Nike félmaraton előtt, ráadásul Péter felhívott, hogy vett a Garmin órához új szíjat nekem is és ők futnak egyet a Metropol reggeli futáson, úgyhogy kikocogtam a Városligetbe. Mivel akkor értem oda, amikor eldördült a startpisztoly, ezért nem utánuk indultam el, hanem a várható útvonal felé vettem az irányt és hamarosan meg is lett Péter, Bazsi a nagy fia és a haverja. Csatlakoztam hozzájuk, és számomra egy kicsit gyors 4:30-4:40-es tempóban nyomtuk, sok levegőm nem volt, de azért valahogy bírtam, igaz, hogy a 3,6 kilométer végére már fáradtam, de a cél látványa kihozott egy kis hajrát. Így nagy átlagban 5:08 lett az átmozgatás, ami kicsit túllőtt a célon, de nem esett annyira rosszul.

Max. pulzus: 181
Átlag pulzus: 140
Átlagtempó: 5:08

Összesen: 5.13k, 26:23

Garmin Conect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr873202471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása