Kivittem Levit a kajakedzésre, és összekötve a hasznos és kellemest, futottam egy jót a szigeten. Nekiindultam lazán, aztán kb 500 méter után nyomtam egy részidőt és begyorsítottam. Meg akartam próbálni, hogy egyenletes 4:40-4:50-el hogyan bírom az 5k-t. Kicsit gyorsabban sikerült indulni, mint akartam, az első 4:27 lett, ráadásul 178 max pulzussal, igaz az átlag még csak 163 volt. Utána tartott a tempó 4:33, de magasabb volt 171-es az átlagpulzus, ami attól is lehetett, hogy lekezdtem aggódni a végéért, hogy ilyen tempó mellett mi lesz. A harmadikba sajnos belecsúszott a sziget északi felén a játszótér építkezés, így kicsit keresni kellett az utat, hogy merre, homokban, köveken, bozóton keresztül és nehéz volt fölpörögni újra, itt össze is jött egy lassabb 4:49. A negyediken küzdöttem egy kicsit és visszafaragtam 4:39-re, de az utolsó már nagyon küzdős volt, 182-es max pulzussal megint csak 4:49-re futotta. Igaz ebben volt egy hátraarc, mert meg akartam nézni, hogy Levi hogyan evez, ezért visszafordultam az utolsó száz méteren a csónakházhoz. 
Összességében ha levesszük az első részidőt, a ráhangolódást, akkor az 5k-t 4:40-es átlaggal lefutottam, ugyan a jelenlegi határaimon futottam, talán majd a verseny kihoz egy kicsit többet, de a 23:19 akárhogyan is vesszük egyéni csúcs... 2009-ben futottam 23:45-öt 5k-n, a Vivicitta 6,5k-s távján.
Miután megnéztem Levit, aki akkor szállt vízre a 4-es kenuban, kikocogtam egy jó 5:54-es tempóval a budai oldalra, jó egy kilométert levezetésnek (szóval ezért a két futás adat). Ja meg hogy átadjam a jelentkezésemet a Kungfuakadémia instruktor képző tanfolyamára ;)

Gyors futás
Max. pulzus: 182
Átlag pulzus: 166
Átlagtempó: 4:45

Összesen: 5.45k, 25:51

Garmin Connect link

Levezetés

 

Max. pulzus: 171
Átlag pulzus: 149
Átlagtempó: 5:54

Összesen: 1.06k, 6:15

Garmin Connect link

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr363235445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása