Rövidre sikerült futás

2012.02.19. 21:40

A Téli Mátra óta küszködök a térdemmel, mivel kungfu edzésen bírja, már azt hittem, hogy nincs nagyon baja és elmentem futni ma egyet. Két és fél kilométerig nem is volt gond vele, de aztán elkezdett feszülni oldalt megint, és a negyedik kilométerben meg egyre jobban. Szóval a Margithídnál gondoltam felülök a villamosra, de nem jött. A híd közepéig még befutottam, de aztán megálltam 4 kilinél, mert nem volt értelme rommá kínozni a térdem. Úgyhogy mégis villamos és haza. Pedig nem indult rosszul a futás, jól esett és a tempó is jó volt. Úgy néz ki, hogy még 1-2 hétig pihentetni kell.

Max. pulzus: 163
Átlag pulzus: 154
Átlagtempó: 5:40

Összesen: 4.01k, 22:44 

Garmin Connect link

Szerző: DMXC

Szólj hozzá!

Címkék: futás 4k

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr564136265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása