Fartlek próba

2012.03.16. 16:57

Ma a hosszú hétvégéből a fartlekes nap volt tervezve, úgyhogy reggel rávettem magam, hogy fussak egy gyorsító próbát. Kifutottam a ligetbe kis bemelegítéssel, aztán nekiálltam egy-egy gyors szakaszt megfutni, olyan 3:45-ig felpörgettem a tempót, aztán megvártam, hogy 150-155-re menjen vissza a pulzusom, aztán megint nekiestem. Eleinte még gyorsan lement, aztán már nehezebben, és a gyors szakaszok is fárasztóbbak lettek, de azért kitartottam, aztán meg hazafutottam és tettem egy kis kitérőt, hogy meglegyen a 7k. Az átlag tempó az ilyenkor szokásos lett, a max pulzus viszont azt mutatja, hogy még vannak tartalékok 183-ig... Ami új statisztika a Polár órával, az az, hogy a lépésszámom (cadence) 88 átlagban és 99 a maximum a futás alatt (nem tudom, hogy ez csak a jobb láb, vagy mindkettő, majd megszámolom ;)

Max. pulzus: 174
Átlag pulzus: 156
Átlagtempó: 6:03

Összesen: 7.10k, 43:11

Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr734320615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása