Hétvégi laza 15k

2012.04.15. 20:22

Eljött a hétvége, tegnap ugye Kungfu instruktor képzővel, meg helyettesítettem a Márkot a gyerek edzésen, szóval a mai napra jutott a futás. Mivel reggel Forma 1 volt, ezért csak délután mentem el futni. Ugyan nagyon felhős volt, de a hőmérő 19 fokot mutatott, így csak egy ujjatlan aláöltözet, meg egy vékony hosszú ujjúban vágtam neki a tervezett 12k-nak. Az immár szokásos Andrássy-Bazilika-Lánchíd-Budai rakpart útvonalon vágtam neki. Valamit nagyon elmért a GPS, mert mért egy 4:39-es második kilométert - és tényleg a térképen látszik, hogy a házak között semmi köze nincs a befutott úthoz a térképnek, csak a Lánchídtól jó :( Na mindegy, jó kis hűvös szellő fújt, de még így is gyakran kellett törölgetnem a homlokom. Jól esett a futás, jó tempóban vágtam neki a szigetkörnek, kicsit felment a pulzus, ami addig főleg 150 alatt maradt. 29 perces szigetkört futottam, ami 5:24-es átlag, ráadásul úgy, hogy 155 volt az átlag pulzus, és 158 a max, amikor átfutottam az Árpád hídnál és egy autó nem akart nagyon lassítani... Annyira jól esett a kör, hogy elgondolkodtam, hogy futok még egyet, el is kezdtem, aztán rájöttem, hogy akkor 18k-ra jön ki a táv és túl nem akartam hajtani magam, mert ma még kungfu tételeket kell tanulnom. Szóval mentem egy kis kört úgy, hogy az uszodánál átmentem keresztbe, aztán irány hazafelé a szokásos útvonalon. Nagyon jól jöttek ki a zöld lámpák, nem kellett sehol megállnom. Továbbra is 155 körül tartva igyekeztem futni, így aztán szinte nem is fáradtam el. Utána pár perc alatt 101-re visszament a pulzusom, és egész jól éreztem magam.

Max. pulzus: 160
Átlag pulzus: 155
Átlagtempó: 5:31

Összesen: 15,08k, 1:22:02

Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr994448337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása