Liget 10k

2012.06.05. 22:45

Jön a hétvégi félmaraton, meg a maratonváltó, úgyhogy nem volt mit tenni, menni kellett futni. Szép napsütéses idő volt, de mint kiderült csalóka, mert a Városligetnél akkora szél volt, hogy szabályosan lefagyott a kezem. Futni akartam egy 10k-t és megnézni hogyan bírom esetleg a gyorsabb tempót. Az első 6k olyan 5:30 környékén volt, 153-as pulzusig aztán  kicsit belehúztam és 5:05 környékén futottam 160-as pulzus környékén. Szerencsére majdnem mindenhol zöld lámpa volt, és ugyan 9.5k-nál értem haza de rádobtam még egy kicsit, hogy meglegyen a 10.

Max. pulzus: 163
Átlag pulzus: 152
Átlagtempó: 5:21

Összesen: 10.10k, 53:58

Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr584567991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása