Na eljött a váltó futás napja. Három csapat rajtszámait vettem fel. A Diákhitel és a Kungfu akadémia csapatáét, amiket szerveztem, illetve a régi cégem, a Mind Systemét. A szokásos helyen a Rákóczi szobor mögött gyülekeztünk, kiosztottam a rajtszámokat a lassan gyülekező embereknek. Csináltunk pár fényképet, aztán nekiálltam melegíteni, mert a Diákhitelben az első etapot én futottam és utána még két kör jött a félmaratonig. Józsi persze húzott, hogy fussak 1:45-öt ;) én örültem volna egy 1:50-nek, de mondtam majd meglátjuk. 
A nagy tolongásban 5:20-as tempóval indultam el, hogy majd gyorsítok. Az első kör szépen is ment, de a másodikban a kezdés után, amikor a frissen váltott futókkal próbáltam tartani az iramot, rájöttem, hogy nem megy... A harmadik kör már kész katasztrófa volt, felcsúsztam 6 perc fölé, mert frissítenem és banánt kellett ennem, hogy bírjam.
Persze jó szurkolótábor volt! A Parlament déli részénél a Diákhitelesek az északi résznél a Kungfusok biztattak. Az első körben Barna kérésére még egy majmot is lenyomtam lejtőnek felfelé ;)

A lényeg a lényeg, hogy valószínűleg a magas páratartalom miatt fenn volt a pulzusom és nem akartam túlhúzni. Így aztán éppen 2 órán belül értem be, ami az elvárt minimum. A köridőim: 37:47 - 39:15 - 42:20 Látszik mennyire fáradtam, meg hiányzik a futás, csak kungfu edzéssel nem lehet csúcsot futni.

A csapatok idejei:
Mind System: 2:55:38 (15. hely! 515-ből)
Kungfu Akadémia: 4:16:48 (470. hely 515-ből)
Diákhitel: 4:17:38 (476. hely 515-ből)
Én időm: 1:59:20 (396. hely egyéniben 678-ból)

Persze a Mind-os nyulak futottak, mint a szél. Dicséretet érdemel a kitartó futók, főleg a lányok, a többi csapatban, akik nincsenek hozzászokva ehhez a távhoz, de sikeresen leküzdötték. Mindenki megküzdött, de remélem azért voltak szép pillanatok.

Kungfusok:
Gáspár Beatrix: 52:52
Titton Miklós: 45:06
Lehel Nikolett: 51:09
Szabó Gyuri: 32:28
Szternák Barna: 43:16
Kovács Józsi: 32:00

Diákhitel:
Gál István: 37:47
Takács Laci: 35:43
Győrfi Anett: 48:18
dr. Kovács Zsuzsa: 45:57 
Thury Anita: 45:36
Szöllősi Imre: 44:20

Nekem meg még hét másodpercet futott az órám mert leállítani is elfelejtettem a célban. Utána nagyon jól esett az Erdinger alkoholmentes sör, meg a második, mert a két rajtszámhoz két sör járt!

Max. pulzus: 185
Átlag pulzus: 165
Átlagtempó: 5:39

Összesen: 21.096k, 1:59:20

Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr344577093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása