Rocky futás a Duna medrében

2012.08.20. 22:37

Az előző napi névnapos ünnepelgetés után, amikoris a vese átmosás is megvolt megfelelő nedűvel, úgy gondoltam mégis csak el kell mennem egy kis futásra. Nem akartam messzire kerülni otthonról, mert nem tudtam mennyire bírom, úgyhogy egyik irányba is, meg a másik irásba is futottam. A végén pedig lementem a Duna mederbe, mert annyira lent volt a vízállás, és futottam egy Rocky filmből ismert kalandot. Viszont teljesen meghülyült a pulzusmérőm, le föl ugrált. Lehet, hogy a lemerülőben lévő GPS zavarta a kommunikációt.

Max. pulzus: ??? (199)
Átlag pulzus: 156
Átlagtempó: 5:24

Összesen: 11.6k, 1:24:50

  

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr174753605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása