Hosszú futás vasúti híddal

2012.11.03. 14:55

Ma elindultam, hogy egy 20k-nál nagyobb távot fussak, felszerelkeztem hátizsákkal, meg folyadék és vércukor pótlással. Úgyhogy a szokásos Andrássy-Bazilika-Lánchíd-Margisztiget után elindultam északnak a budai oldalon, az Auchan magasságában ismerős autó jött szemben, integettem neki, mire megállt, Péter volt az, aki szintén futni ment, csak terembe. A beszélgetés után mentem tovább, elgondolkodtam, hogy a Megyeri hidat is megfutom, de aztán letettem a 25k-ról, és a vasúti hídon átfutottam. A Duna pláza mögött futottam vissza és újra befutottam a Margitszigetre, és hogy meglegyen a 21k, a Lánchídon futottam vissza hazáig. A pulzusmérő megint rendetlenkedett a végén, de lusta vagyok elmenni, megkérdeni mi a baja. Valamikor rá kell szánnom magam.

Max. pulzus: 183

Átlag pulzus: 147
Átlagtempó: 6:03

Összesen: 21.1k, 2:07:39

Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr1004987847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása