Mivel elhatároztam, hogy idén lefutom a négy félmaratont, úgy gondoltam valami edzésterv is kell hozzá.

Tavaly az elsővel nagyon megszenvedtem. Igaz, hogy 37,5C fok volt, de akkor is. 2:25:08 alatt "vánszorogtam" be a célba. 4-en rosszul is lettek. Én is láttam olyat, akibe éppen kötötték be az infúziót. Úgyhogy szégyen, nem szégyen én belesétáltam, amikor nagyon magas volt a pulzusom.
Aztán a siófoki félmaraton már nagyon jó volt, 1:58:59 alatt teljesítettem, pedig pechemre nem tudtam frissíteni a 10,5k-nál, mert váltóban is futottam és a váltóhelyen volt a frissítés.

Szóval idén Normafa az első, aztán Hortobágy, majd Budapest Nike és a végén megint a Balaton maraton fele.

Úgy gondoltam kell valami kihívás, ezért kerestem edzéstervet, 1:50-re és ráadásul olyat találtam, amit még le is tudtam tölteni az órámra, ami megkímélt attól, hogy nekem kelljen bevinni az edzéseket. Mindenkinek ajánlom a figyelmébe a Runnersworld-öt. Itt találtam egy tizenkét hetes edzésprogramot Garmin órára a különböző időkre és innen töltöttem le úgy, a 2 óra alattit, hogy 1:50-nek írtam be az időt. Nem copyznám ide be, akit érdekel, az kukkantson rá.

Heti 4 edzés: 1 gyorsító/vagy hegyi edzés, 1 vagy 2 könnyű (Easy) és 1 vagy 2 kitartó (Steady) futás.

Most tartok a negyedik héten, úgyhogy még sok van vissza április 26-ig.
De ha lehet mondani már érzem a hatását. Persze előtte alacsony pulzusú januári futásokkal alapoztam egy kicsit, ha nem is annyira tudományosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr89973896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása