Könnyű 16k

2009.03.01. 19:21

Mai napra egy 16 km-es könnyű adag szerepelt az edzéstervben és bár a tegnapi könnyű 8k nem esett annyira jól, pozitívan néztem a kilométerek elé.

Úgy döntöttem, hogy a múlt héten "megalkotott" vasárnapi útvonalat választom, azaz a Nagymező utcán futok ki a Margitszigetre a Parlamentet érintve. Ilyenkor nincs szinte semmilyen forgalom, a trolin kívül, ha öt autó mellett haladtam el, akkor sokat mondok.

Mivel kezd tavaszodni és már 5,5C fok volt, ezért úgy gondoltam, hogy nem is kell a széldzseki, csak thermoban nekivágtam. De tekintettel arra, hogy azért 16k az adag vittem magammal egy kis innivalót a jó kis övtáskámban, hogy legyen egy kis frissítés.

Az előírtnál egy kicsit gyorsabban futottam, de a friss időben jól esett a futás. Szinte végig egyenletesen futottam, szokás szerint a lámpáknál kellett egy kicsit belehúzni, hogy odaérjek a zöldre.

A szigeten ma volt a Nike tavaszi első futás, de oda se mentem, mert egyrészt úgysem akartam rétest enni, másrészről az új cipőket majd megnézem máskor és egyébként is hatalmas tömeg volt a sátraknál.

Ennek megfelelően viszont rengetegen futottak a szigeten, pár gyalogló is keményen rótta a köröket. Ma szembe futottam a forgalommal, mert nem akartam, hogy kiessek az egyenletes tempóból.

Hazafelé beugrottam virágot venni, mert ma két szülinapost is ünnepeltünk. 

Mire hazaértem persze aggódtak már értem, mert azért csak félt az asszony, hogy hogyan is bírom a 16km-t, de teljesen rendben volt, még a frissítőt sem merítettem ki teljesen. 8k-nál, 12k-nál és a végén ittam csak egy keveset, hogy ne zökkentsen ki.

Max. pulzus: 158
Átlag pulzus: 150
Átlagtempó: 6:01

Összesen 16.31 km,  1:38:10

Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr80973975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása