Az első fartlek edzés

2009.03.07. 12:40

Na eljött a nap az edzéstervben, amikor fartlek edzést kellett futni.
Majdnem elpasszoltam a futást, mert tegnap kung fu edzés előtt (a kung fu témát majd egyszer egy külön bejegyzésben, vagy blogban?) becsíptem egy ideget a bal lapockám alatt, aztán mivel közben is figyeltem rá, meghúztam a derekam. Na mindegy, miután már megbeszéltem magammal, hogy nem megyek, a párom bejelentette, hogy elmegy futni, úgyhogy kis habozás után én is nekivágtam.

1 mérföld bemelegítés után jött 5 mérföld, azaz 8 km fartlek futás, a végére pedig még egy mérföld levezetés volt előírva. A bemelegítés végére már kutya bajom se volt. Elkezdtem kicsit rövidebb szakaszokkal, majd egy pár nagyobbal. Ugyan szoktam hoszabb edzések közben iramot váltani, de most nem tudom, hogy mindent jól csináltam-e. A gyors szakaszokon kifutottam magam, de annyira nem ment fel a pulzusom. Végülis nem volt rossz, de a 8km vége felé megfordult azért a fejemben, hogy akarok-e még gyorsat futni, de azért persze megtettem. A levezetés végén meg persze már furcsa volt, hogy nem akartam nekiindulni.

Max. pulzus: 164
Átlag pulzus: 148
Átlagtempó: 5:58

Összesen 11.26km, 1:07:13
Garmin Connect link 

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr42987182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása