Azt hiszem magamhoz képest elég jól sikerült a mai 16k, amire a tegnapi futás alapján számítottam is.

Mivel az utolsó 2 futáson beavatott Nike Vomero nem igazán tetszett a lábamnak, ezért gondoltam felveszem a jó régi, igaz elég hamar megkopott Saucony Trigon 5-öt. Hát mit ne mondjak ég és föld volt. Lehet, hogy mégis a Saucony a futócipő? (Na ez nem igaz önmagában, mert a telet viszont Pegazus Trailben futottam végig.) Mivel tényleg meg volt kopva, ezért egy kicsit bántotta a végére a sarkamat, de a talpam teljesen rendben volt. Szóval még egy esélyt adok a Nike-nak, aztán ha az sem sikerül, akkor lehet jelentkezni hátha jó valakinek: 9,5-es (43-as) méret, jutányos ár.

De térjünk a lényegre, a futásra. Ismét sziget volt, 10 mérföld, azaz 16.09 km, de "Steady" azaz gyorsabb változat, ami a kitűzött 1:50:00 félmaratoni időhöz, azt jelentette, hogy 5:32 és 5:19 között kellett tartani a sebességet. Ennek megfelelően 5:25-re állítottam be a virtuális partnert az órán, hogy lássam, hogyan állok a sebesség intervallum közepéhez viszonyítva. Az első 5k az 5:25-n belül volt, utána egy kicsit leeresztettem, aztán a 9-10 az nem igazán esett jól, igaz akkor ittam is a kulcsból, ami persze nem olyan egyszerű futás közben, úgyhogy pár másodperc bánta. Aztán belehúztam 5:18-ig, de a 15. kilométeren megint elveszett pár másodperc, mert ekkor ittam másodszor, meg egy kedves futó hölgy, akivel a 3. körben ugye már 5x vagy 6x találkoztam, mert ő is nagy távott teljesített, megállított, hogy tudok-e ivókutat nyitva a szigeten, de sajnos ilyen ugye még nincs. Felajánlottam egy kis Isostart, de nem kért, mondván, hogy már nem iszik olyat. Szóval ez a 15. km csak 5:40-lett, emiatt a végén belehúztam, a 16-on futottam egy 5:06-ot, és hogy meglegyen a 10 mérföld, még rátettem 100 métert.

Aprorpó nem tudom kinek kellene felhívni a figyelmét, hogy a futók szerint itt a tavasz és meg kellene nyitni az ivókutakat a Margitszigeten, de hátha olvasnak futó blogot ;-)

Összességében jól sikerült a futás (a végére eleredt az eső, de kit érdekel!), végig bírtam és a 16k-t 5:25-ös átlaggal teljesítettem, ami 11-es sebességnek felel meg. Ugyan még egy lépcső az 5:10, de úgy éreztem még bírnám az 5k-t ami a félmaratonhoz hiányzott és az 1:55:00-ös időt jelentene, ami már fejlődés. A versenydrukk meg ki tudja mit hoz még ki az emberből.

Max. pulzus: 166
Átlag pulzus: 154
Átlagtempó: 5:25

Összesen 16.11km, 1:27:17
Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr281003545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása