Új cipő - jó tempójú 5k

2009.03.26. 21:56

Ma nehezen jutottam haza, a dugóban két helyre is el kellett ugranom és elvinnem egy-egy dolgot, ráadásul a második helyen, jól el is beszélgettünk. Úgyhogy mire hazaértem, már majdnem lettem a futásról, úgyis csak egy ötöst kellett futni. Aztán otthon úgy döntöttem, hogy az úgysincs egy fél óra, nem igaz, hogy nem tudom legyúrni.

Ma kipróbáltam az új Nike Air Pegazust, amire lecseréltem a visszavitt Air Vomero-t. Nagyságrenddel jobb volt, de azért ennek is be kell törnie. Viszont nem fájt benne a talpam. Jól esett a futás, viszonylag jó volt a tempó is, bár mivel lusta voltam kimenni a szigetre, a lámpák miatt volt egy kis kiesés. Majd vasárnap futok egy jót a szigeten.

Max. pulzus: 163
Átlag pulzus: 149
Átlagtempó: 5:19

Összesen 5km, 26:35
Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr791028057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása