Generali 10k esős időben

2009.05.30. 20:00

Elég szépen megjött szombatra az eső, úgyhogy többször értekeztünk, hogy menjunk, vagy ne menjünk, a Generali futógálára, amit a pesti rakparton rendeztek. Aztán végül kocsiba ültem, és kimentem a Dráva utcához. Mikor megérkeztem még eléggé esett, nagy ernyővel is elázott a cipőm, mire kiértem a rakpartra. Dunakeszi felé még villámlott és dörgött, de a Gellért hegy tetejét sütötte a nap. Nagy nehezen megszereztem a rajtszámom, mert az 5k-ra is neveztem, de arra nem jöttem ki, így új rajtszámot kaptam. Esik, nem esik, csak átöltöztünk.

Mire eljött a rajt ideje pont elállt az eső, viszont addig nem sokat melegítettünk. Beálltunk a sor végére, mert úgyis nettó chipes időmérés volt, úgyhogy mindegy volt mikor megyünk át a rajtvonalon. Közben megjött Edit is, így már öten vágtunk neki a távnak, 707 futó között, aki még ebben az esős időben is hajlandó volt nekivágni a 10k távnak.

Andris persze rögtön elhúzott, Péterrel lépést tartva verekedtük át magunkat a tömegen, ma csúcsot akartunk futni, olyan 4:40-es kilométerenkénti idővel. Az első kettő elég jól is sikerült: 4:33, 4:37 aztán kis megingás után Péter elkezdett elhúzni, 4:44, 4:40, 4:42-ket futottam azért, még a fordulónál elég jól álltam, de a utána elkezdett esni, meg szembe fújni a szél és csak 4:48, 4:52 sikerült a végén azért elkezdtem újra belehúzni, visszajöttem 4:46, 4:46, 4:44-re így összességében egy 47:16-os idő jött ki a 10k-ra, ami új csúcs (az előző 48:35 volt), több, mint egy perccel javítottam. Kár hogy nem tudtam menni Péterrel, mert akkor meg lett volna a 4:40-es átlag.

Eredmények a férfiaknál (458 induló, a képeken bruttó idő van!): 

   Andris 77. hely 42:54        Péter 132. hely 45:39          Én 164. hely 47:16

Edit 101. hely 54:43 - a 249 női indulóból.

Végül a száraz adatok a nedves versenyről
Max. pulzus: 174
Átlag pulzus: 168
Átlagtempó: 4:44

Összesen 10.00km, 47:13 PB!
Garmin Center link

Szerző: DMXC

Szólj hozzá!

Címkék: verseny 10k

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr391156610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása