Délibáb félmaraton

2009.07.04. 22:23

Hát ma eljött a félve várt nagy nap. Ketten is lemondták, hogy jöjjenek velünk futni, mert a nagy melegben nem akartak, így csak Andrissal mentünk le Hortobágyra futni.
MIkor leértünk, "csak" 28 C fok volt és bárányfelhők is voltak. Sikerült a tribün alatt találni egy parkolóhelyet, így legalább futás után nem lesz olyan melegünk, a kocsiban.
Andrissal elég jól belekezdtünk, 5:20-5:40 körül, még felhőben. Aztán jött a nap, ami aztán meleg volt. Hét kilométer után elengedtem Andrist, hogy had menjen, mert felment a pulzusom 170 fölé, és nem akartam hogy még jobban felmenjen. 8 kilométernél megettem az első energy bar-t úgyhogy az a km 6 fölé ment egy kicsivel. Utána  még visszanyomtam 5:50-re. Viszont a második körön kimenet látszott, hogy jön a vihar, villámlott, szóval kérdéses volt, hogy visszafelé zuhanyzunk-e. A vihar előtt olyan szél jtt a 11. km-ben, hogy felkavarta a port a földútról és gyakorlatilag három futót láttam csak magam előtt. Ez sajnos eléggé kivett belőlem, innen már a 11-ből csak 2 km-en tudtam 6 perc alá vinni a km időt. Miután kijjebb értünk és füvön kezdtünk el futni, ami néhol nagyon göröngyös volt, megjött az eső is. Legalább 3 km-en át esett, szerencsére nem túl nagyon, mert elkerült minket a nagyja. A 17. km-ben megettem a második energy bar-t, úgyhogy az fél perccel rosszabra sikerült, utána viszont erőre kaptam és jól belehúztam, 6 alá ment a km idő. Utána már inkább a befejezés volt a cél, hiszen az idő úgyis elmászott, mivel nagyon sokszor ittam a fülledt levegőben, konkrétan a 21 km alatt 8-szor. Szóval egy hölggyel dumáltunk olyan másfél km-t, a futás szépségeiről, meg, hogy nem csak a tempó számít, aztán a 20 km-es frissítőnél ott hagytam és belehúztam és nyomtam egy 5:46-ost, hajrában pedig 5:03-as tempót. Szóval lett volna még bennem erő. Lehet, hogy nem kellett volna engedni Andrist ellépni, hanem tartani vele a tempót. Ő megfutotta az általam a tavaszi félmaratonra kitűzött (bár a melegben számomra most nem tartható) 1:50-et, én meg 2:04-et futottam.
Elégedett vagyok, mert végigmentem, de lehetett volna egy kicsit jobb is.

Ami a legfontosabb, ez volt egymás után a negyedik félmaraton (Bár a Vivicitta az nem konkrétan az volt), és a BSI félmaraton mánia akciójában megkaptam az aranyérmem!

Max. pulzus: 187
Átlag pulzus: 167
Átlagtempó: 5:54

Összesen 21.10km, 2:04:41
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr111227035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása