Tegnap nagyon későn értem haza, már eléggé sötétedett - sajnos mindjárt itt a nyár vége is... Hatvan percnyi közepes futás volt kiírva mára, úgy gondoltam, hogy a hétvégi lassú futás után kicsit gyorsabban megyek, jól is esett a futás, de nem erőltettem túl magam. Inkább a szép futásra törekedtem, és közben nézegettem a csoda házakat, amit egyes emberek meg tudnak engeni maguknak. A pulzusom is maradt 150 környékén. Az egy óra alatt 10.8km jött össze, de azt a kétszáz métert még rátettem, hogy kerek legyen.

Max. pulzus: 157
Átlag pulzus: 148
Átlagtempó: 5:33

Összesen 11.00, 1:00:59
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr51304665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása