Be volt tervezve még egy futás a konferencia alatt. Reggel nem tudtuk összeszedni magunkat 3 óra alvás után, és az esti szivar és whiskey kostoló is váratott még magára, úgyhogy 4 óra után elindultunk. Mivel Péter még tárgyalt és merültem egyet a Balatonban, ami még mindig 22 fokos volt. Megszáradtam a napon kis pihenéssel, majd felöltöztem és elmentünk Péter szállásához, mert ő a Kopasz hegyen az Adlerben szállt meg és nem a Club Tihanyban. Emiatt aztán rövidebbnek is lett a mai program. Mivel nem volt konkrét elképzelés, csak, hogy 7-8k-t mindenképpen akart Péter futni, javasoltam, hogy fussuk be azt az utat, amit én tegnap bejártam. A kilátás gyönyörű volt, de 4-kor sokkal melegebb is volt az idő. Sőt aztán lefelé sem volt sokkal egyszerűbb az erdőben. Megmutattam Péternek a barlanglakásokat, mert még nem járt erre, aztán a forrásnál kicsit lehűtöttük magunkat és utána a bicikli úton folytattuk immár lazán visszafelé az utunkat. Az etap rövidebb lett, ezért a hotel parkjában még egy kicsit futottam, hogy legalább a 9k meglegyen. Ma sokkal egyenletesebben ment a futás, jó volt a tempó. sőt általában én vezettem, mert Péternek nincs teljesen rendben az achillesze és az erdőben különösen vigyázni kellett rá.

Futás után zuhanyoztam és mentem a szivar és whiskey kóstolásra, ami nagyon jól sikerült ;)

Max. pulzus: 166
Átlag pulzus: 148
Átlagtempó: 5:53

Összesen: 9.13k, 53:47

Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr503225411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása