Kis liget futás

2012.04.10. 20:42

Ma munka után, megragadva a jó időt, elmentem futni egy kicsit. Nem akartam sokat, csak egy ligetkört. Az idő szuper volt, 14 fok volt a reggeli 2 után, úgyhogy lazán felöltözve tökéletesre sikeredett a dolog. Pulzusom igyekeztem 150 alatt tartani, de azért menni tempót, még ha nem is sokat. Sikerült végig az első kilométer kivételével 5:40 alatt tartani. Sokan futottak, még valami társaság is itt edzett, voltak vagy húszan, akik együtt futottak. A bokám majdnem kiment a vége felé, mert nem figyeltem, de jó dolog a kungfu, mert azt is erősíti. Végül kicsit rátettem a Nagymező felé, hogy meglegyen a 8k.

Max. pulzus: 153
Átlag pulzus: 147
Átlagtempó: 5:35

Összesen: 8k, 44:54

Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr794381718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása