Mivel éjjel megindultak az ég csatornái, és csak úgy szakadt, ezért nem tudtam elmenni a reggeli kiszemelt futásra, amire ráadásul próbáltam keresni, de nem találtam futópartnereket Gödön. Aztán 11-kor kisütött a nap és gondoltam elindulok mégis. Ekkor jöttem rá, hogy a Polar órámat otthon hagytam, na most mi lesz. Lassan letöltöttem egy GPS-es futóalkalmazást a telefonomra. Azért lassan, mert nincs rendes lefedettség nálunk és mire levánszorgott a progi még eltelt egy jó 15-20 perc. Beállítottam az 5:30-as céltempót és iPhonnal a kezemben nekiindultam. Tök jó volt, mert 5 percenként bemondta, hogy mennyit futottam, mennyivel futok jobban, mint a kitűzött sebesség. Persze baromi párás volt alevegő, így aztán, ahogy egyre melegebb lett, kicsit belassultam és az 5:18-ról visszaestem 5:34 környékére. Egy 10-est akartam futni, de aztán lett belőle 11k, mert az pont kitett 1 óra futást 5:27-es tempóval. A pulzusom nem lehetett olyan rossz, de hát ugye azt nem tudtam mérni.

Max. pulzus: ??
Átlag pulzus: ??
Átlagtempó: 5:27

Összesen: 11k, 1:00:03

Runkeeper link

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr564687273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása